مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 21:422022-03-06سياسي

استیضاح وزیر ارتباطات به دلیل سرعت پایین اینترنت در کرمان 


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت نامطلوب اینترنت در سطح استان کرمان و عدم دسترسی بسیاری از روستاها به اینترنت به صورت سوال از وزیر ارتباطات در دستور کار قرار داده شده است.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت نامطلوب اینترنت در سطح استان کرمان و عدم دسترسی بسیاری از روستاها به اینترنت به صورت سوال از وزیر ارتباطات در دستور کار قرار داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، دکترمحمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد جدی از وضعیت ارتباطی استان بیان داشت: شاخص های عملکردی وزارت ارتباطات در استان بیانگر تفاوت فاحش با متوسط کشور است و این وضعیت بسیار نگران کننده می باشد که از نظر ما قابل قبول نیست.

وی افزود: در برخی زمینه ها بیش از 15 درصد با میانگین کشور فاصله داریم و این موضوع در ارتباط با شاخص های عملکردی نشان می دهد وضعیت بسیار نامناسب است.

دکتر پورابراهیمی با اشاره به وضعیت تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان گفت: بسیاری از روستاهای ما فاقد اینترنت برای آموزش یا اینترنت بدون کیفیت نامناسب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح وزیر ارتباطات به دلیل سرعت پایین اینترنت در کرمان 

استیضاح وزیر ارتباطات به دلیل سرعت پایین اینترنت در کرمان